آموزشی

تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی

تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی

تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی

خوب است بدانید سوتین جکدار و اسفنجی هر دو وظیفه‌ی لیفت کردن و فرم‌دهی به سینه و بزرگ کردن را دارند. تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی در حجم پد‌های بکار برده‌شده در کاپ سوتین است. سوتین جکدار دارای پد‌های ضخیم‌تری در قسمت پایینی خود دارد. اما سوتین اسفنجی چیست یک لایه‌ی نازک در داخل کاپ خود بکار برده‌شده است.

سوتین جکدار به دلیل نوع دوخت و طراحی که دارد نسبت به سوتین اسفنجی در فرم‌دهی و نوع ایستادگی پستان‌ها متفاوت است. در سوتین جکدار پد‌های سوتین قابل تنظیم است می‌توان آن‌ها را خارج کرد و به صورت ساده استفاده کرد.

سوتین اسفنجی

سوتین اسفنجی نوعی از سوتین است که در کاپ‌های خود لایه‌ی نازکی از ابر یا همان اسفنج به کار‌برده شده‌است. در این نوع سوتین فشار کمتری به سینه وارد می‌شود همانطور که در مقاله‌ی سوتین جکدار چیست گفتیم یکی از دلایل مهم برای ایجاد سرطان سینه فشار بیش از حد و عدم گردش هوا در پستان می‌باشد. پس می‌توان گفت در استفاده از این مدل سوتین‌ها باید به این نکته دقت نمایید که سوتین فشار بیش از حد به سینه شما وارد نکند.

سوتین اسفنجی به دلیل میزان کم ابری که در کاپ خود  دارد نسبت به سوتین جکدار تنخور راحتری دارد. برخی بر این باورند که سوتین اسفنجی سایز سینه را کوچک می‌کند این مطلب هنوز از نظر علمی ثابت نشده است.

تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی

 

فواید سوتین اسفنجی

همانطور که می‌دانید سوتین اسفنجی به دلیل نوع دوخت و طراحی که دارد می‌تواند سینه‌ها را به سمت بالا لیفت کند و سایز سینه را بزرگتر نشان‌دهد. ابر بکار رفته در کاپ‌های خود باعث ایجاد لایه‌ی نرم روی سینه می‌شود گردش هوا را در بافت سینه آسانتر می‌کند. سوتین اسفنجی را می‌توان در طرح‌های زیبا و جذاب و در سایز‌های مختلف خریداری کرد.

درصورت تمایل می‌توانید مقاله‌های مزایا و معایب سوتین جکدار و مزایا و معایب سوتین اسفنجی را مطالعه کنید.

انواع مدل‌های اسفنجی

  • سوتین اسفنجی نگین دار
  • لیزری
  • فانتزی
  • گیپور
  • دانتل
  • ابری جک دار
  • ابری نیم جک
  • ابری بدون جک

جالب است بدانید در واقع سوتین ابری همان سوتین اسفنجی است که برخی خانم‌ها به آن می‌گویند سوتین ابری, به دلیل پدهای نرمی که مانند ابر در کاپ‌های خود دارد.

برای خرید انواع لباس زیر در رنگ‌های متنوع به فروشگاه لباس زیر عمده مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

پست های مرتبط

1 نظر در “تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *