آموزشی

مزایای و معایب سوتین جکدار چیست؟

مزایای و معایب سوتین جکدار چیست؟

مزایای و معایب سوتین جکدار چیست؟

سوتین جکدار یا همان ( push-up bra) مورد استقبال برخی از بانوان است. در واقع این نوع سوتین بخاطر نوع دوخت و طراحی منحصر به فردی که دارد موجب تغییراتی در ظاهر سینه می‌شود و همین امر باعث شده‌است آن‌ را از سایر سوتین‌ها متمایز کند. با بکارگیری اسفنج در کاپ‌های خود سینه را به سمت بالا هدایت می‌کند به نوعی می‌توان گفت سینه را به سمت بالا لیفت می‌کند. در واقع چنین تغییراتی جذابیت خاصی به فرم و ظاهر سینه می‌دهد. ما سعی داریم در این مقاله مزایا و معایب سوتین جکدار را به شما آموزش دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

در صورت تمایل مقاله‌ی تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی را مطالعه نمایید.

 

معایب سوتین جکدار

استفاده از سوتین‌های اسفنجی و جکدار هیچ گونه ضرری ندارد برخی از بانوان تصور می‌کنند چون این مدل سوتین‌ها در کاپ‌های خود از اسفنج و ابر استفاده شده باعث تعریق می‌شود و باعث کاهش سایز سینه‌ها می‌شود جالب است بدانید سایز سینه‌ها کاملا ژنتیکی است و افزایش وزن و کاهش وزن در تغییر فرم سینه تاثیر دارد. در واقع تمام سوتین‌ها باعث خوش‌فرم  شدن بالاتنه می‌شود و باید از سن کم استفاده شود. عادت‌های بد مانند قوز کردن را کنار بگذارید. ورزش کنید صاف ایستادن به نگه داشتن حجم سینه‌ها کمک می‌کند و از افتادگی سینه جلوگیری می‌کند. تنها عیبی که از سوتین جکدار می‌توان گفت این است که استفاده طولانی مدت از این مدل سوتین می‌تواند  گردش هوا را محدود کند.

شما می‌توانید بعد از خواندن این مقاله,مقاله سوتین جکدار چیست را مطالعه کنید

مزایای سوتین جکدار

سوتین جکدار بهترین انتخاب برای مشکل پسندان است یکی از سوتین های کاربردی و محبوب در بین خانم‌ها, خصوصا برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها معمولا مورد پسند خانم‌ها است. استفاده از سوتین جکدار  زیبایی دو چندان در سایز و جذابیت سینه‌ها دارد به دلیل نوع دوخت و طراحی که این سوتین دارد سینه‌ها را بالا نگه می‌دارد. سوتین جکدار زیبایی سینه شما را بیشتر می‌کند و آن را بزرگتر و پر‌تر از سایز واقعی خود نشان می‌دهد.

سوتین خوب چه ویژگی دارد؟

سینه‌بند خوب و مناسب باید نخی باشد قابل شستشو باشد. به‌ این منظور که آب نرود و تغییر سایز ندهد. اسفنج یا پد‌های آن باعث تعریق بیش از حد نشود و به پستان‌ها فشار نیاورد. رنگی که درآن به‌کار برده‌شده روی بدن باقی نماند. پوشیدن سینه‌بند تنگ و چسبان بخصوص در زمان فعالیت‌های ورزشی، ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد. از نظر علمی به دلیل عدم اکسیژن رسانی باعث بسته‌شدن و برجستگی که همان غده سرطانی است می‌شود.

برای خرید انواع لباس زیر در رنگ‌های متنوع به فروشگاه لباس زیر عمده مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

1 نظر در “مزایای و معایب سوتین جکدار چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *